Stem op een vrouw

Stem op een Vrouw heeft fractievoorzitter Sabine Koebrugge geïnterviewd. In dit interview is te lezen waarom Sabine de politiek in is gegaan en wat zij zo leuk vindt aan haar werk als raadslid. Recentelijk heeft zij als enige Nederlandse politica deel mogen nemen aan de European Women’s Academy of Political Leadership and Campaigning. Hier worden vrouwen uit verschillende Europese landen getraind om hun politieke talent naar een hoger niveau te brengen.

Een tip die Sabine vrouwen wil meegeven die een politiek carrière overwegen: “Niet twijfelen, gewoon doen. Als je iets wilt veranderen, dan moet je er zelf instappen.”  Benieuwd naar Sabine's ervaringen in de politiek? Lees hier dan het hele artikel.

Ben je vrouw en wil je meer weten over het werk als raadslid? Kom dan donderdag 29 juni om 19.30 uur naar het Stadhuis (Grote Markt 1). De gemeenteraad organiseert dan een Meet & Greet voor vrouwen, waarbij je in gesprek kunt gaan met de vrouwelijke raadsleden.

Kijk voor meer informatie op de gemeentelijke site